چشم‌انداز سال 1398

برای مدیران آفیش روشن بودن مسیر ترقی و اهداف این استارت آپ در بازار تخصصی فیلمبرداری و عکاسی با اهمیت ترین هدف بوده و می باشد. باید بگوییم مجموعه همکاران در آفیش در راستای ایجاد تجربه‌های خوب و مفید برای مشتری های خوبمان تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به این هدف مهم و ایفای نقشی پررنگ‌تر به عنوان استارت آپ مرجع عکاسی و فیلمبرداری در ایران قدم برداشته ایم، امیدواریم همراهی شما در سال جدید روشن کننده مسیر صحیح ما باشد. شما مشتری های خوب آفیش دائما شاهد تغییرات ظاهری و فنی در وبسایت استارت آپ آفیش بوده اید و این امر نشان دهنده رشد و تجربه بهتر ما در برخورد با مشتری و بهبود روند خدمات رسانی می باشد.

با به ثبات رسیدن درمسیر ثبت درخواست و رزرو آنلاین عکاس و فیلمبردار و اجرای صحیح آن طبق نظر و سلیقه مشتری، در بسیاری از فرآیندهای اجرایی در طول دوران خدمات رسانی به شما عزیزان، اینک افتخار داریم اعلام کنیم با شما و برند معتبر آفیش وارد مرحله‌ی تازه‌ تری می‌شویم. گسترش دسته‌ بندی‌های خدمات آفیش به مشتریان در سراسر ایران، به نحوی که نیاز همه مشتری ها را بر آورده می‌کند، یکی از تغییرات بزرگ آفیش با استفاده از نتایج R&D می باشد. خدمات و توضیحات در محصولات در راستای خدمات رسانی بهتر و کامل تر دائما به روز میشود و در نظر گرفته شده تا مشتری از حقوق خود، و عکاسان و فیلمبرداران از شرح وظایفشان کاملا مطلع باشد. همچنین به روز بودن همکاران در خدمات و تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری و رویه‌های جدید این صنعت مد نظر آفیش در سال پیش رو خواهد بود.

از آن‌جا که همیشه در تلاش برای آگاهی از نظرات شما مخاطبان و مشتریان عزیز هستیم، برای پاسخگویی به نیازها و درخواست های شما تلاش می‌کنیم و رضایت شما در اولویت خواهد بود و همراهی شما به مجموعه همکاران ما در آفیش انگیزه‌ی پیشرفت و ترقی می‌دهد. امیدواریم که روز به روز به آنچه شما از آفیش انتظار دارید، نزدیک‌تر شویم. سال نو مبارک.

ارسال پیام