نیکون در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین عضو خانواده‌ی دوربین‌های DSLR رونمایی کرد که یک ارتقاء کامل نسبت به نسخه‌های قبلی محسوب می‌شود.

نیکون در نمایشگاه CES 2020 حضور دارد و از جدیدترین محصولات خود در خانواده‌ی دوربین رونمایی می‌کند. جدیدترین محصول شرکت ژاپنی در خانواده‌‌ی DSLR موسوم به D780 معرفی شد که در همان فرمت کنونی FX فعالیت می‌کند و یک ارتقاء همه‌جانبه نسبت به نسخه‌ی مشهور و محبوب D750، محبوب‌ترین DSLR فول‌فریم شرکت است. به‌علاوه محصول جدید از قابلیت‌های حرفه‌ای پرچم‌داران قدرتمندی همچون D850 و D5 نیز بهره می‌برد.

دوربین نیکون D780 ترکیبی از قابلیت‌های حرفه‌ای را به کاربران عاشق عکاسی ارائه می‌کند که عکس‌برداری با رزولوشن بالا و فیلم‌برداری با کیفیت 4K UHD را ممکن می‌کند. قابلیت فوکوس خودکار دقیق و سریع دوربین، بخش مهم توانایی‌های آن محسوب می‌شود. دوربین جدید برند ژاپنی،‌ از طراحی و بدنه‌ی بادوام شبیه به نسل قبلی استفاده می‌کند، اما در بخش پردازنده،‌شاهد به‌کارگیری نسل جدید موسوم EXPEED 6 هستیم که قدرت بیشتر پردازشی را ارائه می‌کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به تعامل لمسی، قابلیت‌های فوکوس خودکار حرفه‌ای، قابلیت‌های متعدد فیلم‌برداری و بسیاری گزینه‌های تصویربرداری خلاقانه در داخل دوربین اشاره کرد.

دوربین جدید نیکون را می‌توان  نسخه‌ای جدید با ارزش‌ها و توانایی‌های بسیار بیشتر نسبت به دوربین محبوب D750 دانست. به‌هرحال نیکون همیشه با دوربین‌ها و لنزهای باکیفیت در جهان شناخته می‌شود. امروز با اضافه کردن سیستم بدون آینه Z و ترکیبی از مدل‌های DSLR به‌همراه لنزهای NIKKOR،‌ شاهد خانواده‌ای دقیق از برند باسابقه‌ی ژاپنی هستیم.

جی واناتر، معاون ارشد اجرایی نیکون درباره‌ی محصول جدید و قابلیت‌های آن می‌گوید:

دوربین نیکون D780 تنها یک ارتقاء فناورانه‌ی حرفه‌ای نسبت به D750 نیست، بلکه از جدیدترین دستاوردهای شرکت برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی عکس‌برداری و فیلم‌برداری در یک دوربین فول فریم DSLR بهره می‌برد. به‌هرحال تقاضای زیادی برای نسخه‌ی جایگزین D750 وجود داشت که توانایی ارائه‌ی ترکیبی عالی از تطبیق‌پذیری، کیفیت تصویر و ارزش هزینه را داشته باشد.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 44 = 52

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال پیام