ارزان ترین گیمبال یا استابلایزر را خودتان بسازید، با کمک این ویدیو آموزشی ۳ دقیقه ای! گیمبال یا استابلایزر ها نوعی دسته یا پایه نگهدارنده دوربین فیلمبرداری حرکتی، یا جهت فیلمبرداری در حین حرکت و لرزش گیری، هستند که هم برای دوربین DSLR موجود اند و هم گوشی های هوشمند. در این ویدیو جالب از تیم خلاق COOPH روش خودت انجامش بده (DIY) ساخت گیمبال موبایل با وسایل ساده ای که در خانه یافت می شوند را می آموزید. با یک جستجو در اینترنت به دنبال گیمبال یا لرزشگیر موبایل متوجه می شوید که این پایه ها یا گریپ ها چقدر گران قیمت هستند – مثل پایه موبایل، دی جی ای اسمو موبایل (DJI OSMO MOBILE) با قیمت حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان. پس اگر قصد خرید گیمبال یا استابلایزر برای موبایل تان را دارید، ابتدا این آموزش را تماشا نمایید و ارزان ترین گیمبال را خودتان بسازید. اگر نتایجی که با آن می گیرید شما را راضی کنند، قطعا کلی پول پس انداز می کنید که می توانید برای تهیه سایر تجهیزات عکاسی/فیلمبرداری صرف نمایید.

سایت COOPH در توضیح می گوید، بعد از اینکه اخیرا چند ویدیو گیمبال منتشر کردیم، کاربران ما را به چالش ساخت یک گیمبال (gimbal) دست ساز DIY ترغیب کردند به ویژه برای فیلم سازان گوشی هوشمند و این هم از نتیجه -> ویدیو زیر را ببینید.

تنها با استفاده از وسایل و ابزار خانگی ما دسته نگهدارنده ای ساختیم که به گرفتن شات های پایدار تر یا با ثبات تر کمک می کند – حتی از سریع ترین حرکات یا اکشن ها.

کپی رایت متن فارسی: لنزک کپی رایت ویدئو: یوتیوب

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 + = 28

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال پیام