سونی با پیشی‌گرفتن از کانن و نیکون، بازار دوربین‌های فول‌‌ فریم ژاپن را در دست گرفته است.

براساس گزارش BNC Ranking، باتوجه‌به افزایش سهم بازار انواع دوربین‌ عکاسی فول فریم سونی درمقایسه‌ با کانن و نیکون، این شرکت توانست بازار دوربین‌های فول فریم را ازآنِ خود کند. از نوامبر ۲۰۱۸ تا اکتبر ۲۰۱۹ (آبان‌ ۱۳۹۷ تا مهر ۱۳۹۸)، سهم بازار دوربین‌های فول فریم و دوربین‌های APS-C و دوربین‌های دیجیتال لنز ثابت سونی افزایش چشمگیری تجربه کرده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد سهم بازار دوربین‌های فول فریم سونی از ۳۱/۸ به ۳۸ درصد افزایش یافته است. این در حالی‌ است که سهم بازار کانن از ۳۷/۸ درصد در سال گذشته، به ۳۶ در سال جاری کاهش یافته و باعث شده این شرکت به رتبه‌ی دوم سهم بازار سقوط کند. سهم بازار دوربین‌های فول فریم نیکون نیز از ۲۹/۱ درصد در سال گذشته، به ۲۴ درصد افت کرده است. 

سهم بازار سونی برای هر سه نوع دوربین بیش از دو شرکت دیگر است که در نمودار با رنگ آبی تیره (واحد سهم) و آبی روشن (درآمد سهم) نشان داده شده است. وضعیت کانن و نیکون نیز در نمودار دیده می‌شود.

و نیکون شدیدترین افت واحد سهم و درآمد سهم را تجربه کرده است. همان‌طورکه ملاحظه می‌کنید، افت ۳۰ درصدی در درآمد سهم نیکون در بازار دوربین‌های APS-C ثبت شده است که در‌مقایسه‌با درآمد سهم سونی، رشد ۴۴ درصدی را در همان دسته‌بندی محصولات نسبت به سال قبل در بازار محصولات عکاسی را نشان می‌دهد.

منبع: زومیت

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 42 = 44

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال پیام