از زمان عرضه رونین اس، DJI قابلیت های این استبیلایزر را با لوازم جانبی ای مانند موتور فوکوس (Focus Motor)، Command Unit و Control Cableهای مختلف افزایش داده بود که این امر موجب هزینه ی ۷۴۹ دلاری رونین اس شده است. این ماژول ها باعث شدند تا توانایی های رونین اس افزایش یابند اما به بهای هزینه ای بالا و اینکه برخی از این لوازم برای بعضی از فیلمسازان کاربردی نبوده اند.

  Ronin-S هر روزه لیست بیشتری از دوربین های DSLR و دوربین های بدون آینه (Mirrorless) را پشتیبانی می‌کند. با توجه به این نکته امروز DJI رونین اس کیت ضروری (Ronin-S Essentials Kit) را معرفی کرد. این محصول آمده است تا مطمئن شود که تصویربرداران و فیلمسازان بیشتری میتوانند ویژن های خودشان را به واقعیت تبدیل کنند و فیلمبرداران میتوانند لوازم جانبی دیگری از رونین اس را که میخواهند مطابق با نیازشان انتخاب کنند و خریداری کنند.

  Ronin-S Essentials Kit شامل همان رونین اس دارای گیمبال ۳ محوره میشود و تمام قابلیت های آن را داراست. حداکثر وزن تست شده برای رونین اس ۳٫۶ کیلوگرم می باشد.  فیلمبرداری در حال حرکت تا سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت را به خوبی انجام میدهد و باتری ظرفیت بالای آن باعث میشود تا ۱۲ ساعت رونین اس بدون هیچ مشکلی کار کند.

Ronin-S Essentials Kit شامل لوازم جانبی کمتری میشود، DJI لوازم جانبی ای که خیلی کاربردی نبودند را حذف کرده و در نتیجه قیمت این محصول به صرفه تر میباشد.

منبع: آی کواد

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 9 =

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال پیام