رونمایی فوجی فیلم از یک دوربین چاپ فوری جدید با امکان ضبط صدا

فوجی فیلم از تازه ترین دوربین چاپ فوری Instax خود با نام Instax Mini LiPlay رونمایی کرد که مانند سری دوربین های مینی قبلی قادر است عکس های چهارگوش با کیفیت پایین بگیرد و بلافاصله آنها را چاپ کند.

این دوربین همچنین توانایی گرفتن عکس های دیجیتالی و صدا (به طور همزمان) را هم دارد که از طریق نمایشگر LCD آن قابل رویت هستند و در ادامه میتوانید با کمک اپ اختصاصی Mini LiPlay فوجی فیلم آنها را به گوشی خود انتقال دهید. دوربین جدید فوجی فیلم را میتوان نسخه ای کوچک تر از Instax Square SQ10 دانست که دو سال پیش معرفی شد و حالا قابلیتی تازه را به همراه دارد و با قیمت ۱۵۹.۹۵ دلار عرضه شده است.

دوربین های Instax فوجی فیلم که محبوب افراد تاثیرگذار هستند هیچگاه به دلیل کیفیت عکس یا قابلیت هایشان مورد توجه قرار نداشتند و در عوض صرفا به خاطر چاپ عکس های کنتراست بالا در یک فریم کلاسیک سفید محبوب واقع شده اند.

دوربین چاپ فوری Mini LiPlay به جای منظره یاب یا ویوفایندر که در دیگر دوربین های Instax دیده می شود یک نمایشگر LCD با ابعاد ۲.۷ اینچ دارد که کادربندی و بررسی زاویه سوژه در تصویر را ممکن می کند. در کنار این مساله به لطف نمایشگر می توانید بهترین عکس برای چاپ شدن را انتخاب کنید.

قابلیت جدید دیگر در این دوربین چاپ فوری امکان ضبط صداست. کافیست که دکمه میکروفن را در بخش جلویی بدنه فشار دهید تا دستگاه صدا را ضبط کند و در نظر داشته باشید که ضبط صدا از ده ثانیه قبل و بعد از فشردن دکمه شاتر انجام می شود. در ادامه یک کد کیو آر روی عکس چاپ می شود و نسخه ای از عکس به همراه کد کیو آر آن نیز از طریق بلوتوث روی اپ Mini LiPlay آپلود می شود و شما بعدا میتوانید با اسکن کردن آن کد صدای ضبط شده حین گرفتن عکس را هم بشنوید. برای ذخیره سازی عکس های خود نیز میتوانید از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی این دوربین چاپ فوری کمک بگیرید و اگر تمایلی به کاربرد اپ نداشتید در ادامه آنها را روی کامپیوتر شخصی خود آپلود نمایید.

منبع: دیجیاتو

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

86 − 81 =

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال پیام