اطلاعیه جدید

عکاس و فیلمبردار گرامی:

با توجه شیوع پاندمی ویروس کرونا، مراجعه حضوری به دفتر آفیش تا اطلاع ثانوی پذیرش برای مصاحبه حضوری و  آزمون فنی امکان پذیر نمی باشد.

طبق سیاست همیشگی در راستای جذب همکار حرفه ای، آفیش فرم دعوت به همکاری خود را مسدود نمی‌کند و شما می توانید با پر کردن این فرم در صف مصاحبه در اولین فرصت بعد از شرایط اپیدمی قرار گیرید

سلامت شما برای ما مهم است

عکاسان و فیلمبرداران گرامی لطفا به دقت و با حوصله کلیه فیلد های خواسته شده را با مشخصات صحیح خود پر کنید. مشخصات ناقص و غلط بررسی نمی شود.
قوانین و مقررات برای عکاسان و فیلمبرداران 

1- سیاست آفیش بر این است که ثبتنام برای عکاسان و فیلمبرداران همیشه رایگان باشد و در حین ثبتنام مبلغی از شما دریافت نمی شود.

2- متقاضی همکاری با آفیش باید دوربین حرفه ای داشته باشد و قبلا از راه عکاسی و یا فیلمبرداری درآمد کسب کرده باشد.

3-بعد از پر کردن فرم دعوت به همکاری، متقاضی باید نسبت به دریافت گواهی سو پیشینه از مراکز پلیس 10+ اقدام نماید.

4- هزینه انگشت نگاری در مراکز پلیس 10+ به عهده متقاضی خواهد بود.

5- آفیش 10% تا 35% از مبلغ کل رزرو را به عنوان حق بازاریابی و کمسیون معرفی مشتری از مبلغ پرداختی مشتری کسر کرده و الباقی را تا سه روز کاری و پس از رضایت مشتری از به حساب عکاس و یا فیلم بردار واریز می‌کند.

6- متقاضی همکاری با آفیش با شروع به همکاری با این سامانه رضایت می دهد، در صورت عدم رضایت مشتری از کار او و یا عدم کیفیت مناسب فایل های عکاسی یا فیلمبرداری شده (بعد از تایید کارشناس آفیش ) مبلغ پرداخت شده به مشتری عودت شود.

7- در صورت دادن شماره کارت بانکی و یا شماره تلفن به مشتری جهت همکاری های آتی، سامانه آفیش با شما قطع همکاری خواهد کرد.

8- عکاس و فیلمبردار موظف به ارائه هماهنگی جهت تحویل  فایل به مشتری بعد از پایان کار خواهد بود.

شرایط نمونه کار عکاسی

1-روتوش نشده باشد 2- تنظیم رنگ و نور شده باشد 3- فایل در ابعاد اصلی ارسال شود 4- پاراف نداشته باشد. برای هر یک از تخصص هایی که دارید حداقل 5 عکس به عنوان نمونه کار ارسال کنید.

شرایط نمونه کار فیلمبرداری

در وب سایت آپارات فیلم خود را با نام کاربری شخصی خود آپلود کنید و لینک آن را به ایمیل آدرس    cv[@]photoshot.ir ارسال کنید . (بالا بودن کیفیت فیلم ارسالی جهت نمونه کار اجباری می باشد)

    ارسال پیام