داستان خود را به اشتراک بگذارید: اسمو موبایل ۲ یک حلقه‌ی دستی نگه دارنده گوشی‌های هوشمند است که برای نقل داستان‌های ما ساخته شده است. برای هرچه که اشتیاق دارید، مقصدتان هرکجا که هست، و هروقت که احساس می‌کنید به شما الهام شده است، لحظات خود را با حرکات سینمایی و سهولت باورنکردنی‌ای به ثبت برسانید. اسمو موبایل ۲ ( Osmo Mobile 2 )، با وزنی سبک، عملکرد هوشمندانه و یک باتری با دوام، به شما اجازه می‌دهد که داستان خود را به اشتراک بگذارید.

حرکات صاف و پایدار ( بدون لرزش ): اسمو موبایل ۲ برای فیلمبرداری در حال حرکت ساخته شده است. فقط کافی است سوژه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا اکتیوتراک آن را دنبال کند. که با استفاده از یک موتور داخلی و brushless ، پایداری را برای شما به ارمغان می‌آورد. چه ارتعاشات کوچک از یک اسکیت برد باشد چه ناپایداری و لرزش شدیدتری از یک پرش، این نگه‌دارنده ثابت می‌ماند و ویدئو‌های بدون لرزشی را برای شما به ارمغان می‌آورد!

DJI Osmo Mobile 2

زمان در حرکت: با استفاده از قابلیت تایم لپس اسمو موبایل ۲ ، وضعیت‌های روزمره را به لحظات باورنکردنی‌ای تبدیل کنید. از گل‌های شکفته و ابر‌های غلتان عکس بگیرید، و حرکات آن‌ها را در یک تصویر بدون لرزش ضبط کنید. برای پویاتر شدن اثر، قابلیت موشن لپس نیز به شما این امکان را می‌دهد تا در حالی که با دوربین حرکت می‌کنید، یک ویدیو به همان اندازه صاف و بدون لرزش مانند زمانی که ثابت هستید بسازید.

ابزار زوم سینمایی: برای فیلم سازان مشتاق، یک اسلایدر جدید زوم داخلی در اوسمو موبایل ۲ تعبیه شده است که این امکان را می‌دهد که دوربین گوشی هوشمند را از دسته به طور کامل و با روانی زوم سینمایی کنترل کنید. که با استفاده از آن شما حتی قادر خواهید بود یک دالی زوم تولید کنید – یک اثر بصری که فقط مجموعه‌های فیلم حرفه‌ای می‌توانند آن را تولید کنند.

دنیای بزرگتری را با پانوراما آشکار کنید: ماجراجویی‌ها این امکان را می‌دهند که با مناظر خیره کننده و معماری‌های بی‌نظیری مواجه شویم. این لحظات را با پانوراما دوباره زندگی کنید. اسمو موبایل ۲ به صورت خودکار حرکت می‌کند تا چنیدن عکس را به ثبت برساند و سپس برای ساخت یک تصویر یکپارچه آن‌ها را به هم می‌دوزد. همچنین برای اینکه گزینه‌های ایده‌آلی برای عکاسی به شما بدهد، می‌توانید دوربین گوشی هوشمند خود را بر روی حالت منظره یا پرتره قرار دهید.

ساعت ها پخش زنده: با توجه به ۱۵ ساعت عمر باتری، اسمو موبایل ۲ همچنین می‌تواند گوشی هوشمند شما را برای ساعت‌ها پخش Live شارژ نماید. حالت زیبا کننده نیز باعث می‌شود در مقابل دوربین عالی به نظر برسید!

سبک و قابل حمل: حالا شما می‌توانید داستان خود را هرجایی بسازید. اسمو موبایل ۲ از مواد کامپوزیتی با مقاومت بالا ساخته شده است که وزن آن را به ۴۸۵ گرم کاهش می‌دهد. که برای استفاده‌ی روزمره مناسب است! همچنین، طراحی تغییر یافته آن اکنون از تاشوی جمع و جورتری برای افزایش قابلیت حمل پشتیبانی می‌کند. حرکت کنید، عکس بگیرید، و آن را با اسمو موبایل ۲ به اشتراک بگذارید.

منبع: دیدنگار

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

80 − 78 =

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال پیام